Pazartesi, Ekim 18, 2010

Wanderlei Silva vs. Can Evrenol

Kansporu, kuruluşunun sebebi olan adamla buluştu! diyebiliriz : ) Evet, Wanderlei Silva ile tanışıp, el sıkışıp, seminerini izleyip, sohbet etme sanşı buldum.

Wanderlei, UFC120'den önce yapılan UFC Fan Expo için Londra'daydı. Bu sırada 15 ayrı şehirde seminer vereceğini duyunca inanamadık. Muay Thai maçlarımda da yanımda bulunarak bana destek olan Martial Arts arkadaşım Billy ile bize en yakın olan seminere gittik. Seminerde sadece 10 kişiydik!!! Wanderlei'yle 2 saat sohbet ettik, antreman yapıldı, resimler çekildi... Adam ilk içeri girdiğinde inanamadım zaten. Bir film karakteriydi sanki. Hayatımda kimseyle tanıştığımda bu kadar heycanlanmamıştım! Istanbul'dan oldugumu ve MMA ile ilgilenmeye ilk onun videolarıyla basladığımı anlattım. Kansporu'nu anlattım. BRASA TR'den, Felipe Costa ve Igor Silva'nın Istanbul'a geldiğinden bahsettim... : ) Kim bilir, belki devamı gelir...

Not: Bu arada UFC 120 izleyemedim ama izleyen arkadaşlar UFC119'dan da daha kötüydü diyorlar...

3 yorum:

Selman ÇETİNKAYA dedi ki...

çok sevindim senin adına Can..çok güzel bi anı olmuş senin adına..seni en çok etkileyen mma dövüçüsüyle tanışmışsın..

ufc 120 yi hiç izleme derim..zaten maç kartına baktığında da güzel maçlar olmadığı ortataydı..sürpriz olarak Dan Hardy nakavt oldu..tavus kuşunun nakavt olması beni sevindirmedi diyemem :)

caglar dedi ki...

akiyama bisping macı guzeldi bence.

akiyama bir alt siklete inmediği surece kaybedecek oysa iyi dovuscu ama cok kucuk kalıyor

bence alan belcher macını da kaybetmisti yani ufc de 0-3

Unknown dedi ki...

Meraba can Blogta yeni paylaşımlar yapılmıyor galiba sürekli yazıları ve yorumları okuyorun takip ediyorum ama henüz hiç yeni paylaşımlara ve yorumlara rastlamadım desem yeridir . Bu arada ben 2014 te keşfettim Kansporu'nu belki biraz geç kaldım benden başka herkez keşfetmiş çünkü :)

Yorum Gönder