Çarşamba, Şubat 25, 2009

Ertan Balaban ve MMA İstanbul

Uzun süredir Türkiye'de MMA ile ilgilenen insanlar bulamamaktan şikayetçi biri
olarak, geçtiğimiz haftalarda www.mmaistanbul.com ile karşılaşınca doğrusu çok sevindim.

MMA İstanbul'un kurucusu, A.B.D’de eğitim görmüş, profesyönel bir MMA'ci olan Ertan Balaban. American Kickbox, Muay Thai, Brazilian Jiujitsu, Greco Roman ve Judo kullandığı teknik ve sanatlardan bazıları.

Ertan Balaban'ın bu farklı teknikler ile hazırladığı program sayesinde kendinizi savunmayı öğrenirken, vücudunuzun her bölümünü çalıştırabiliyor ve 1000lerce kalori yakabiliyorsunuz. Profesyonel dövüşmek isteyenler, kendini günlük hayatta savunmayı öğrenmek isteyenler ve fazla kilolara ciddi bir antremanla son vermek isteyenlerin hepsinin, MMA İstanbul'da aradığını bulacağı muhakkak. Derslerini Erenköy'de, Bujinkan Dojo’da düzenleyen Ertan Balaban ile gittim görüştüm, antremanlarına katıldım. Son derece keyifli ve öğretici bir antreman sonunda Jiujitsu'ya hayran olduğumu söylemeliyim. (Şansıma, benim katıldığım antremanda bize Burak Değer Biçer de katıldı. Burak Biçer, Brazilian Jiujitsu dalında Türkiye'nin bir numarası olmakla beraber,dünyaca ünlü BRASA takımının da Türkiye temsilcisi: www.brasatr.com )

Tam özgeçmişini www.mmaistanbul.com'da bulabileceğiniz Ertan Balaban, 3 kere PKC (Professional Karate Championship) eyalet şampiyonluğu kazanmış, King of the Ring'de orta siklette şampiyon olmuş, daha sonra 3 kere UFC şampiyonu Dan “The Beast” Severn tarafından 2003 yılında ilk profesyonel turnuvasına (Danger Zone) çağırılmış. İçinde tanınmış MMA dövüşçülülerinin de bulunduğu Brawl Till You Crawl turnuvasında rakibini ilk roundun 25inci saniyesinde yerde pes ettirerek adını daha da duyurmaya başlamış. 2007 yılında, Michigan Great Lakes Nogi Jijitsu şampiyonu olmuş. Midwest MMA Challange, Warriors Quest Extreme Fighting, Danger Zone, Brawl Till You Crawl ve Total Fight Challange gibi önemli turnuvalarda yer almış.

Bugüne kadar 5 kere MMA maçına çıkıp 5'ini de kazanan Ertan, şanssız bir sakatlıktan sonra 2008'de İstanbul'a dönmüş. Ertan hoca şimdi Türkiye'de MMA'in İstanbul'daki öncülerinden... En büyük hayali olan Türkiye'de bu sporu yaymak ve bir Türk MMA takımı kurmak için emin adımlarla yola başlamış.

Önümüzdeki günlerde MMA İstanbul ve BRASA TR ile ilgili yeni haberler ve röportajları blogumuzda bulabilirsiniz...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben karma dövüş sanatlarını ögrenmek istiyorum nasıl katılırım bana yardımcı olun

Yorum Gönder